Для Магазинів Одежі

Для Магазинів  Одежі

Ми розширюємося. Так звучать слова багатьох бізнесменів, починаючих послідовний розвиток сеті магазинів манекенів, невеликих павільонів, продаючих вішачки плічки, фурнітуру, дорожні чехли для одягу. Стоїть обсудити окремо, що буде потрібно  насамперед. Напевно будуть треба обертові стійки для шапок, певне торгове обладнання для  одягу. Або купити єкономпанелі, спосібні нести серьйозні навантаження, полички, гачки і потім заповнити стенд товаром? Питань предостатньо, рішати їх прийдеться терміново. Заодно уникнувши  помилок вибору торгового обладнання, ціни, якісті — основних составляючих кінцевого результата.

Види торгового обладнання

Недосвідченного споживача різноманіття інвентара для магазина одягу вражає. Стосується це стійок для одягу підлогових, комплектів гачків, вертушок для колгот, держачів з прищіпками, стійок для сорочок. Специфікація обладнання в магазині одягу визначається запланованним асортиментом. Продавцям готових суконь, ательє, великих павільонів неодмінно пригодяться манекени торси, парики для манекенів. Там також буде потрібно парогенератор для одягу : розгладить, роспрямить вироби , верне першозданний презентабельний вид випадково  помятої тканини. Високі, до 1,7 м для одягу стійки, забеспечені  4, 5 опорами — важливий атрибут компактного магазинчика. Роспродажні кошики будуть потрібні пізніше, коли «лишня» площина появиться і товар акціоний. Потім закономірно виникає проблема закупки торгового обладнанняя в Україні. Рішити питання можливо різними засобами. Наприклад, скориставшись послугами интернет-магазина TORGCITY.

Тонкощі вибора обладнання для магазина

Вибір стійки для одежі, другого інвентара набагато серьйозніше, важливіше, чим принято считати. Здається, закупили товар, обзавелись манекенами чоловічими, фурнітурою для магазинів одягу — пора принимати покупців. Розбираем нюанси підбора обладнання для магазинів, уникаючи основних помилок.

  1. 1. Область застосування. Виробники торгового обладнанняя випускають аксесуари для магазинів різної функціональності, габаритів, кольору. Конкретний вид обладнання оприділяється місцем установки, «роботи». Вузькоспеціалізірований манекен для купальника мало відповідає відділу хутряних виробів. Туда доречніше замовити повноростовий манекен жіночий. Некобхідна ширина деревяних плічків, 37, 38 см обмовлена зазначенням інвентара. Розміщати на вітрині делікатні вироби, шовкові, шифонові, сатинові дозволять плічки мякі.
  2. 2. Розміри. Торгові стійки виготовляють висотою 0,75 — 1,7 м, мінімальною шириною 200 мм. Яка  потрібна, напевно знає майбутній володар панелів, стойок, вибираючий стенди пропорційно  поставленним питанням.
  3. 3. Матеріал. Каркас стойок, торгового обладнання під одежу утворенний дротом діаметром коло 4 мм. Так утворюються секції, кошиків, яруси торгового інвентаря. Хочеться вірити, що всередині пофарбованого дрота якісна  сталь. Хоть краще раніше уточнити, щоб не «нарватися» на пластик. Полімери виправданно заміняють метал там, де потребується мала власна вага і особисті  вимоги  єксплуатації (плічки в силіконі, навісні кронштейни)

Вибираєм обладнання для магазина одежі: рекомендації єкспертів

Кожний підприємиць хоче знати, як правильно купити підставки для одягу, друге корисне оснащення. Торгове обладнання з Одеси, Київа і других регіонів повинно відповідати слідуючим критеріям:

  • - міцне;
  • - надійне;
  • - якісне;
  • - приваблеве зовнішне;
  • - бажано недороге.

Дотримати буквально всі составляючі наведеного перечня архіважливо, бо обладнання в магазин закупляється не кожний  день. Баланс якість/ціна —  камінь в виборі торгового обладнання з 7 км, стороннього виробника. Скупо вложені кошти, промахи, допущені початково, обовязково себе проявлять, рано чи піздно.
Коли закінчені  з підбором ширини, висоти, кількості ярусів і розфарбовкою, остається всього одна проблема: де купити торгове обладнання. Ненавязчиво, тонко намікаєм на одно слово, Торгсіті. Там Вас чикаює широчайший асортимент, конкурентні ціни, а головне, уважне відношення до кождого покупця!