Категории

Умови роботи

Час роботи магазина і  час  відправок с 7:00-14:00

Прийняте замовлення до 12.00 відправляється в этой — же день.

Замовлення получені після 12:00, обробляються

і відправляються на слідуючий день

  Як що слідуючий день П'ЯТНИЦЯ, відправка переноситься на суботу,

в п'ятницю відправки не можливі !

                                                                                        Весь остальний час замовлення принімаються по телефонам:

Анатолій:

Альбіна:

Вадим:

+38 (093) 021-20-28

+38 (093) 021-20-29

+38 (093) 550-57-63

 

+38 (066) 639-23-40

+38 (066) 344-31-32

+38 (097) 359-19-00

+38 (067) 736-48-95

+38 (067) 998-30-38

або через сайт, через  кошик покупок

КОМПАНії ЭКСПРЕС ПЕРЕВіЗнИКИ ПО УКРАїНі

 Делівері, Гюнсел,Укрпошта, Нова Пошта

Номер склада і адреса філіала пункта видачі прохання узнавати на офіціальних сайтах компанії. В разі вибора цего спосіба доставки, знадобиться указати при замовленні на сайті або в вигляді смс або по телефону:

  1. ФІБ одержувача.
  2. Місто і область одержувача.
  3. Районний центр і область, село або друге місто.
  4. Тип доставки - виберіть і напишить в коментарях до замовлення:
  • склад — склад (від магазина ТОРГСіТі в Одесі до склада приймання в вашому населеному пункті);
  • адресна доставка по адресу (магазина, торгової точки в вашому місті).
  1. Для доставки перевізником «УкрПошта», необхідно   указати також  індекс і домашню адресу одержувача (для получення сповіщення).

Форма оплати замовлення:

  •   на карту Приват Банка — 100% оплата + 1% — комисія банка;
  •   аванс на карту Приват Банка 30%-50% від суми, залишок суми можна оплатити післяплатою.

ВАЖЛИВО! Обов'язково вказуйте повністтю фамілію, імя і по  батькові . Пишіть  по батькові обов'язково т.як. вашу посилку можуть зплутати з однофамільцем, можна указати Ф.І.Б. довіреного лиця, для забрання посилки і телефон мобільний.

Особливості роботи з перевізниками:

  1. Зберігання посилки на складі перевізчика, після прибуття, всього 3-5 дней. Тому забирати посилку необхідно зразу після отримання смс або через 1-3 дня після зробленного замовлення, не доводячи до платного зберігання , або повернення відправнику . Якщо ви не зможете забрати посилку в зазначений термін, то обов'язково зв'яжіться з менеджерами нашого магазина, для повідомлення про повернення посилки, так-як курьерскі служби повертають товар тільки після запита від відправника, а знати про те що ви не заберете груз в вказаний термін можете тільки ви. Не затягуйте інакше придеться повторно заплатити за відправку груза і  попасти в список недобросовістних клієнтів.
  2. Вартість доставки розраховується по факту відправки при оформленн замовлення в відділенні пошти, або  ви самі можете узнати цю нформацію на сайті перевізника, попередньо уточнивши вагу  і габарити у менеджерів нашого сайта.
  3. Термін доставки, до великих міст України: Київ, Дніпро, Харьків, Запорожжя, Кіровоград, Львів і другі — 1-2 дня. До менш великих населених пунктів — 1-3 дня. Це залежить від перевізника, кількості кілометрів шляху від Одеси, погідних умов і других факторів. Детально про термін можна узнати на сайті вибраного перевізника, по номеру товарно-транспортної накладної (ТТН) в розділі відслідити вантаж. Посилки відправленні в суботу і неділю частіше всього вивозять в понеділок, в залежності від компанії перевізника.
  4. Якщо при отримані  вантажу ви виявили ушкодження або відсутня частина товара, тоді необхідно зразу звернутися до працівників пошти, або перевізника для фіксації, в тому числі і фото, всіх деталей. При відсутності частини вантажу необхідно описати кількість відсутнього товара, згідно  накладної, а при ушкоджені описати характер ушкодження (упало, придавили, зігнули, відломали).

Враховуйте, що від складенного опису залежить сума компенсації від компанії перевізника. Тому завжди требуйте зафіксувати на фірмовому бланку типову претензію — це займе 3 хвилини , зато зєкономить ваші гроші  нерви.

ВАЖЛИВО! З момента отримання вами номера накладної всю відповідальність по термінам, вартості  і цілостності вантажу, несе компанія-перевізник. Тому провіряти посилку, при полученні, на предмет зберігання, відповідності кількості ви повинні обов'язково!

При любому виникшему питанні слід зразу ж зв'язатися з нашими менеджерами для уточнення деталів.

Доставка торгового обладнання по Україні  за допомогою  приватних перевізників

Таку доставку можна заказати у приватних  перевізників по маршруту (ваше місто (пгт) – Одеса Промринок 7 км). По часу така доставка занімає від 2 до 30 годин.

Схема відправки замовленного товара така: до 9.00 товар віддається перевізчику, який до обіда здійснює виїзд в ваше місто. До вечера цего ж дня автобус доставляє ваше замовлення, за виключенням  віддаленних міст. Оплата за такую доставку здійснюється за об'єм замовленних товарів. Ні яких додаткових платежів більше нема

Як зробити оплату за даний спосіб перевізки?

Ви, накануні поїздки в Одесу, звяжіться з водієм и передаете йому гроші (в упаковці  підписані Секретним кодом), опишіть водію, при необхідності, який буде очікуємий вантаж . Співробітники TORGCITY зустрінуть його в Одесі, заберуть гроші і віддадуть замовленний вантаж. З вашої сторони може потребоватися оплата водію за передачу грошового конверта, зазвичай це 1%.

Якщо ви не хочите передавати гроші перевізником , то розрахунок  можна  зробити на карту Приват Банка, в полному розмірі, перед поїздкою.

Не слідує оплачувати товар в останні хвилини , так як може бути задержка грошей , відправка може бути  тільки після полного надходження коштів , але следує  врахувати, що в автобуси товар вантажиться з 6.00 утра, і полученні гроші  повинні  бути вже нами підтвержджені.

В іншому випадку — відправка замовленного товара переноситься , або зміниться спосіб доставки.

Щоб оформити доставку приватним перевізником необхідно заповнити такі дані при оформленні замовлення:

  1. Населений пункт України — місто одержувача , районий центр, село.
  2. Фамілія, імя, по батькові одержувача.
  3. Назва Магазина (треба для підпису коробок з вашим замовленням)
  4. Мобільний телефон одержувача.
  5. Район вигрузки або зупинка в місті доставки (наприклад, Київ, ринок «Троєщина»). Даний пункт необхідно обовязково узгодити з водієм автобуса.
  6. Інформація про автоперевізника (марка, тип, колір,  номер транспортного засобу і на якій автостоянці паркується) – наприклад, Мерседес, пасажирський автобус, колір білий, номер ВЕ3412АА, паркується на центральні автостоянці, коло кафе «Сонечко». Чим більше інформації ви вкажете при замовленні, тим скоріше получите свій вантаж.
  7. Імя,  водія транспортного засобу ,або керівника маршрута і його телефон.     
  8. З якого по який час буде  завантаження вантажа.
  9. Послідовність завантаження замовленного товара - завантажується першим  або останнім.
  10. Як підписаний конверт з грошми, секретний код — сповішити про отримання особисто по телефону або в вигляді смс.

Як зробити самовивіз?

Самовивіз замовленного товара, по указаній на сайті ціні, можна зробити, приїхавши по адресі: Одеська область, 7 кілометр Овідіопольскої дороги, «Промринок 7 км», вул. Підгірна, магазин 909.

ВАЖЛИВО! Для бронювання необхідного товара, обовязково  уточнити, день і час, коли ви хочите забрати свіє замовлення.

Міждународну доставку в (Польщу, Молдову, Руминію,іи другі страни) необхідно обговорити з менеджерами сайта.